بحث و بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر محتوای رسانه‌ها در همایش "نکست بای تی آر تی ورلد"

در جریان این همایش پنلهای مختلفی با موضوعات هوش مصنوعی و تغییرات اقلیمی برگزار شد

2003217
بحث و بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر محتوای رسانه‌ها در همایش "نکست بای تی آر تی ورلد"
NEXT by TRT World Forum.jpg
NEXT by TRT World Forum.jpg
NEXT by TRT World Forum istanbul.jpg
NEXT by TRT World Forum istanbul.jpg
NEXT by TRT World Forum istanbul.jpg

در همایش"آینده" که توسط کانال تلویزیونی بین‌المللی تی آر تی ورلد یکی از زیرمجموعه‌های سازمان رادیو و تلویزیون دولتی تورکیه تی آر تی، برگزار می‌شود، موضوع تأثیر هوش مصنوعی بر محتوای رسانه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این همایش در شهر استانبول برگزار شد، در جریان آن پنلی با عنوان "مرز جدید: چگونه هوش مصنوعی محتوای رسانه ای را متحول می کند" برگزار شد.

در این پنل که توسط جعفر حسنین مدیریت شد، کاسی کوزیرکف، از دانشمندان گوگل، چو، موسس و مدیرعمومی تحریرسازمان رسانه‌ای "Almost" ومحمد لیلا، مدیرعامل سازمان رسانه ای "Goodable" حضور داشتند. 

موسس و مدیرعمومی تحریرسازمان رسانه‌ای "Almost" بر اهمیت شفافیت در استفاده از هوش مصنوعی تاکید کرد و گفت: در استفاده از این تکنالوژی باید قوانین اخلاقی اعمال شود.

مدیر عامل "Goodable" نیز اظهار داشت که مردم ترجیح می‌دهند بر روی اطلاعاتی تمرکز کنند که منعکس کننده جهان بینی آنها باشد واومی ترسد که هوش مصنوعی قطبی شدن بین افراد را افزایش دهد.

محمد السلینی جهانگرد از چهره‌های معروف شبکه‌های اجتماعی نیز در پنلی تحت عنوان "برخورد به یک جاده متفاوت: آینده در حال تغییر سفر" به عنوان سخنران حضور یافت.

آلسلینی با بیان اینکه اپلیکیشن‌های مختلفی مانند "گوگل مپ" نیز به افراد در یک تجربه سفر خوب کمک می‌کند و به لطف هوش مصنوعی پیشنهادهایی را با توجه به علایق فرد ارائه می‌دهد، تأکید کرد: این اپلیکیشن‌ها با گذشت هر روز، باعث توسعه بخش گردشگری می‌شوند. 

فعالان و کارشناسان آب و هوا در پنل دیگری از این همایش تحت عنوان "Climate Anxiety: The Youth Wants a Different Planet" درباره "بحران اقلیمی" به بحث و گفتگو پرداختند.

در این پنل که توسط ریگان دز ویگن مدیریت می‌شد، کلوور هوگان، فعال آب و هوا، بنیانگذار و مدیر عامل "Force of Nature"، ریم الصفار مدیر گروه رسانه ای "Earth Uprising"، اوا گاترو بنیانگذار "Black Girl Environmentalist" و سیفونمی ادبوت، فعال محیط زیست وحضور داشتند.

هوگان، بنیانگذار و مدیر عامل "Force of Nature" اظهار داشت که عدم اقدام در مورد تغییرات آب و هوایی به عنوان یک مشکل جهانی، باعث "ضعف" می شود.

اوا گاترو بنیانگذار "Black Girl Environmentalist" نیز اظهار داشت که بسیاری از افراد مسئول تخریب محیط زیست هستند.

ریم الصفار مدیر گروه رسانه‌ای "Earth Uprising"، نیز گفت که توصیف اثرات تغییرات اقلیمی به عنوان "بحران اقلیمی" اشتباه است و خاطرنشان کرد که مردم باعث این مسئله شده‌اند.

الصفار همچنین گفت که "بدون از دست دادن امید، باید برای یافتن راه حل‌هایی برای اثرات ناشی از تغییرات اقلیمی تلاش کنیم."



اخبار مربوطه