ییلماز با سرمایه داران ترکی گردهم آمد

وزیر توسعه ترکیه در آخرین روز از سفر خود به آمریکا با سرمایه داران ترک مقیم لوس آنجلس گردهم آمد

110275
ییلماز با سرمایه داران ترکی گردهم آمد

وزیر توسعه ترکیه در آخرین روز از سفر خود به آمریکا با سرمایه داران ترک مقیم لوس آنجلس گردهم آمد
ییلماز که به منظور شرکت در کنفرانس و نمایشگاه بین المللی بیوتکنولوژی در ایالات متحده آمریکا بسر می برد، در آخرین روز از سفر خود با سرمایه داران ترک مقیم لوس آنجلس گردهم آمد.
ییلماز با بیان اینکه طی ده سال اخیر پیشرفت قابل توجهی در بخش اقتصاد قید شده است اظهار داشت، ترکیه در بسیاری از بخش ها از جمله راه سازی، آموزش و بهداشت و درمان رشد قابل تحسینی داشته است.
وزیر توسعه ترکیه تاکید کرد، از سال ۲۰۰۹ تاکنون بیشترین میزان افزایش استخدام در سطح جهان در ترکیه مشاهده شده و در این دوره بیش از ۵ میلیون فرصت جدید استخدام تامین شده است.
ییلماز با اشاره به اهمیت تداوم رشد ترکیه علیرغم بحران جهانی گفت: "در گذشته بحرانی در جهان وجود نداشت ولی ترکیه دچار بحران اقتصادی شده بود. اکنون دنیا با بحران اقتصادی درگیر است و ما چنین مشکلی نداریم. با درس هایی که از گذشته گرفتیم روند حل بحران را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. سیستم بانکداری، مکانیزم کنترل و ارزشهای مالی مستحکم و تعادل بودجه مان قوی می باشد."
ییلماز با ارائه اطلاعاتی در زمینه برنامه دهم توسعه که از سوی وزارت توسعه ترکیه آماده شده افزود: "برنامه های جدید رفرم با توجه به اولویت های اقتصادی ترکیه و با در نظر گرفتن نظرات بیش از ده هزار نفر از اقشار مختلف آماده شده است."


برچسب ها:

اخبار مربوطه