نوردکس آلمان به ارزش یک میلیارد یورو تجهیزات و وسایل تخنیکی از تورکیه تامین خواهد کرد

مدیرعامل شرکت نوردکس آلمان گفت تصمیم دارند سال آینده از تورکیه به ارزش یک میلیارد یورو تجهیزات وسایل تخنیکی مورد ضرورت شانرا تامین کنند

2058586
نوردکس آلمان به ارزش یک میلیارد یورو تجهیزات و وسایل تخنیکی از تورکیه تامین خواهد کرد

مدیرعامل شرکت تولید توربین‌های بادی نوردکس آلمان گفت تصمیم دارند سال آینده از تورکیه به ارزش یک میلیارد یورو تجهیزات وسایل تخنیکی مورد ضرورت شانرا تامین کنند.

جوس لویس بلانکو، مدیر عامل شرکت تولید توربین‌های بادی نوردکس آلمان در گفت‌وگو با خبرنگار آنادولو با بیان اینکه سالانه 600 میلیون یورو تجهیزات و وسایل تخنیکی انرژی بادی از تورکیه تهیه می‌کنند، تصریح کرد: تامین تجهیزات از تورکیه در سال 2024 به یک میلیارد یورو می‌رسد.

بلانکو در نشستی با عنوان «چالش‌های زنجیره تامین انرژی بادی راه‌حل‌ها و جایگزین‌ها برای منطقه اتحادیه اروپا» که توسط اتحادیه انرژی بادی تورکیه و اتحادیه انرژی اروپا در پارلمان اروپا برگزار می‌شود، به سوالات خبرنگار آنادولو پاسخ داد.

بلانکو با بیان اینکه تورکیه یکی از بزرگترین مراکز زنجیره تامین این شرکت است، گفت که سالانه 600 میلیون یورو تجهیزات و وسایل تخنیکی مورد ضرورت انرژی بادی را از تورکیه تامین می کنند و بیشتر این تامین در اروپای غربی، مرکزی و شمالی استفاده می‌شود.

او اظهار داشت که رقابت زنجیره تامین و ایکوسیستم در تورکیه قوی است.

مدیر عامل نوردکس با بیان اینکه آنها با 3.2 گیگاوات برق نصب شده انرژی بادی درکشورشان پیشرو در بازار هستند، گفت: تورکیه بزرگترین منبع و تامین کننده برج‌های فولادی ما در جهان است.

ما تصمیم داریم تامین تجهیزات و وسایل تخنیکی مورد ضرورت  خود را از تورکیه افزایش دهیم. پیش‌بینی می‌کنیم که عرضه  مجموعی محصول ما که در حال حاضر 600 میلیون یورو است، با رشد دو رقمی در سال 2024 به 1 میلیارد یورو نزدیک شود.



اخبار مربوطه