طوفانی با سرعت ۱۱۰ کیلومتردرساعت درتهران

82812
طوفانی با سرعت ۱۱۰ کیلومتردرساعت درتهران

طوفانی با سرعت ۱۱۰ کیلومتردرساعت درتهران
این طوفان شن و گرد و غبار که از ساعت ۱۷ دیروز در تهران آغاز شد، خسارات و تلفاتی نیز در پی داشت.
به نقل از خبرگزاری مهر، حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از کشته شدن ٥ نفر و زخمی شدن بیش از ۳۰ نفر در حوادث مرتبط با طوفان خبر داد.
بنا به اخبار منتشر شده، این طوفان منجر به سقوط ۱۳۰ عدد درخت، ریزش مصالح ساختمانی، افتادن چراغ راهنمایی و سرنگونی چراغهای برق در سطح تهران شده است. همچنین به تعقیب این طوفان، برق ٥۰ هزار واحد مسکونی در تهران قطع شد.
این طوفان در تهران سلسله حوادثی را نیز در پی داشته است. به گزارش مهر، این طوفان در اتوبان تهران – قم منجر به برخورد ۱۰ موتر با یکدیگر شد که بر اثر این تصادف ٤ نفر مجروح شدند.
به گزارش تسنیم، حجم گرد و غبار در آسمان تهران به‌حدی بالا بود که میزان دید را تا حد بسیار زیادی کاهش داد و آسمان شهر را تاریک کرد.
در همین راستا مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ایران از ادامه طوفان در پایتخت در خلال روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خبر داد.
به نقل از ایسنا، انجنیر واحد وظیفه گفته است: براساس نقشه‌های پیش‌یابی تا چهارشنبه در مناطق شمال غرب،‌ دامنه‌های البرز،‌ دامنه‌های زاگرس، مرکز، شمال شرق و شرق کشور در بعداز ظهر و شب رگبار، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ رخ خواهد داد. از سه‌شنبه بعدازظهر بارش در سواحل شمالی ایران آغاز خواهد شد که با کاهش محسوس دما نیز همراه است.


برچسب ها:

اخبار مربوطه