حملات اسرائیل به غزه ادامه دارد

بر اساس گزارش خبرگزاری وفا، در نتیجه حمله هوایی اسرائیل به اردوگاه آوارگان شبوره 5 نفر از جمله 1 زن کشته شدند

2061450
حملات اسرائیل به غزه ادامه دارد

با گذشت یکماه در نتیجه ای حملات اسرائیل به غزه، تعداد فلسطینیان کشته شده از 7 اکتوبرتاکنون از مرز 10 هزار نفر گذشت.

بر اساس اخبار خبرگزاری رسمی فلسطین وفا که از تحولات غزه خبر داد، طیارات جنگی اسرائیل منزل خانواده الحمیده در اردوگاه آوارگان شبوره در شهر رفح را هدف قرار دادند که در نتیجه آن 5 نفر از جمله 1 زن کشته شدند.

در نتیجه بمباران ساختمانی در شمال نوار غزه توسط اسرائیل 1 نفر کشته و تعداد زیادی زخمی شدند.

طیارات جنگی و واحدهای توپخانه اسرائیل اطراف  شفاخانه ای بیت‌المقدس در منطقه تل الحوا نوار غزه، اردوگاه آوارگان شاطی و المغازی، منطقه زیتون و بسیاری از نقاط در منطقه بیت حانون را بمباران کردند. گفته شد، بمباران تعداد زیادی کشته و زخمی برجای گذاشته است.

در حالی که هلال احمر فلسطین اعلام کرد، طیارات جنگی اسرائیلی اطراف اطراف شفاخانه ای  بیت‌المقدس را با دوفروند راکت هدف قرار دادند، از سازمان‌های امدادی خواست تا کمک‌های اولیه فوری به غزه و مناطق شمالی برسانند.

از سوی دیگر، منابع شفاخانه ها اعلام کردند که سوخت در شفاخانه ‌های اورشلیم، آوده و اندونزیا در شرف اتمام است و بعضی از بخش‌ها در شفاخانه ای اندونزیا از کار افتاده‌اند.

همچنین گزارش شده است که یک مسجد در اردوگاه آوارگان بریج مورد اصابت راکتهای طیارات جنگی اسرائیل قرار گرفته است.

در حالی که قطعات عزالدین قسام شاخه مسلح حماس، با انگیزه پاسخ دادن به تجاوزات مستمر اسرائیل علیه فلسطینی‌ها و ارزش‌های مقدس آنها به‌ ویژه مسجد الاقصی، حمله گسترده‌ای را از صبح روز هفتم اکتوبر آغاز کرد، اردوی اسرائیل نیز بمباران نوار غزه را شروع کرد.



اخبار مربوطه