اردوغان شصتمین سالگرد تاسیس TRT را تبریک گفت

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور تورکیه شصتمین سالگرد تاسیس شبکه رادیو و تلویزیون دولتی تورکیه (TRT) را تبریک گفت

2134492
اردوغان شصتمین سالگرد تاسیس TRT را تبریک گفت

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور تورکیه شصتمین سالگرد تاسیس شبکه رادیو و تلویزیون دولتی تورکیه (TRT) را تبریک گفت.

رئیس جمهور اردوغان اظهار داشت که تی آر تی شصت سال است که با شیوه ای روزنامه نگاری مسئولانه، بی طرفانه و اصولی خود دانش و تجارب خود را به شهروندان عرضه می کند.

رئیس جمهور اردوغان با تاکید بر اینکه TRT با شایستگی از تمام فرصت های جدید مورد نیازدر پخش دیجیتال مدرن استفاده میکند، ساختار شرکتی قوی وموثری دارد وبا سطحی که درزمینه پخش به دست آورده است، باعث افتخار ملت تورکیه میشود.

تی آر تی (TRT) با در درک مسئولیت پخش نشراتی عامه، همچنان ارزش ها، تاریخ، فرهنگ،       قدرت و صدای کشورمان را با ساختار پویا و تجارب تاریخی پیشروخویش به تمام جهان انعکاس میدهد. تی آرتی (TRT) مترقی وپیشروبا نشرات و فعالیت های نو اورانه ای خود ازاخبارتا ورزش، ازموسیقی تا فلمهای مستند، ازاطفال تا کتوروفرهنگ، درانکشاف کلتورکشورنقش برازنده ای را به عهده داشته است.» « شرکت رادیو و تلویزیون دولتی تورکیه بمثابه یک مکتب واکادیمی درآموزش پخش کنندگان تلویزیونی ورادیویی ارزشمند در کشورمان نقش برجسته ای دارد. من معتقدم که TRT از این به بعد نیز به فعالیتهای مترقی و پیشروخویش کما فی السابق ادامه میدهد. بنا به همه کارمندان و دست اندکاران رادیو و تلویزیون  دولتی تورکیه TRTبه مناسبت شستمین سالگرد تاسیس آن را با صمیمانه ترین احساسات خویش تبریک گفته و موفقیتهای مزید شان را در همه عرصه ها میخواهم.



اخبار مربوطه