روزنامه آمریکایی : فتو ساختاری متکی بر یک ایدئولوژی ترسناک است

روزنامه " The Press " چاپ آمریکا : سازمان تروریستی فتح الله گولن ساختاری متکی بر یک ایدئولوژی هولناک است

1045118
روزنامه آمریکایی : فتو ساختاری متکی بر یک ایدئولوژی ترسناک است

در مقاله منتشره در روزنامه " The Press " چاپ ایالات متحد آمریکا گفته شد : سازمان تروریستی فتح الله گولن ساختاری متکی بر یک ایدئولوژی هولناک است.

در این مقاله گفته شد : در اردوگاه محل اقامت سرکرده سازمان تروریستی فتو صدای سلاح ها به گوش رسیده است.

این روزنامه در ادامه مقاله خود سوالاتی در رابطه با سازمان تروریستی فتو از حکومت آمریکا پرسیده و نوشته است :

مردم اطراف محل زندگی سرکرده فتو می گویند که در روزهای اخیر صدای سلاح ها و مواد منفجره و صداهای مشابه به گوش می رسد. ولی چیزی که هراسناک است این است که از به گوش رسیدن صدای مسلسل ها سخن گفته می شود.

در مقاله مذکور ضمن تثبیت این موضوع که سازمان تروریستی فتو یک ساختار متکی بر ایدئولوژی وحشتناکی است، این سوال را مطرح کرده است که آیا ما در امن و امان هستیم.

روزنامه " The Press " چاپ ایالات متحد آمریکا ضمن جلب دقت به سوالاتی مبنی بر اینکه تمامی اینها از سوی چه کسانی تامین اعتبار می شوند ؟ خاطر نشان کرد : مدارسی که از سوی سازمان تروریستی فتو در آمریکا مدیریت می شوند، از سوی اف بی آی دفتر تحقیقات فدرآل آمریکا مورد تحقیق قرار گرفته اند.

همچنین ادعا گردید : مدیر یکی از مدارس فتو که متهم به سواستفاده مالی می گردد، به استرالیا فرار کرده است.

روزنامه " The Press " چاپ ایالات متحد آمریکا در ادامه مقاله خود چنین نوشته است : آیا ادعاهای مربوط به اینکه سرکرده فتو به خرید ملک در منطقه ایی که در آنجا اقامت دارد، ادامه می دهد درست است؟ آیا این سازمان تروریستی نقشه توسعه طلبی دارند؟ آیا حکومت آمریکا با ساکنین اردوگاه محل اقامت فتح الله گولن در حال ارتباط است؟ اگر این یک اردوگاه دینی است پس چرا اینهمه تدابیر امنیتی وجود دارد ؟ محافظین مسلح، دوربین های امنیتی و پنجره های آینه دار. آیا اینها لازم و ضروری است ؟ این وضعیت  شک و شبهه ایجاد می کند و برای راحت کردن ذهنمان می خواهیم به آنها پاسخ بیایم.



خبرهای مرتبط