ترکیه آماده میزبانی از کارشناسان تشریفات عروسی هندی می شود

گروهی از کارشناسان تشریفات عروسی هندی برای شرکت در یک رویداد فرهنگی-تجاری در ماه نوامبر امسال به ترکبه سفر خواهند کرد

1058125
ترکیه آماده میزبانی از کارشناسان تشریفات عروسی هندی می شود

پنجاه کارشناس برجسته تشریفات عروسی در هند که در سال های اخیر به یکی از بازارهای مورد هدف ترکیه در زمینه گردشگری تبدیل شده است، در روزهای 18 تا 21 نوامبر سال جاری به منظور حضور در یک رویداد فرهنگی-تجاری راهی ترکیه خواهند شد.

تاکنون 200 نفر از 20 کشور برای شرکت در این رویداد تحت عنوان «Luxury Mice Workshop» که از سوی شرکت گردشگری «TravelShopTurkey&Murtis Tour» وابسته به اتحادیه آژانس های مسافرتی ترکیه (TÜRSAB) برگزار خواهد شد، ثبت نام کردند.

شرکت کنندگان در چارچوب این رویداد فرهنگی-تجاری به فرصت انجام دیدارهای دوجانبه موسوم به «B2B» با مخاطبان ترک خود دست خواهند یافت. آنها ابتدا در استانبول در کارگاه ها شرکت و سپس امکانات برگزاری مراسم عروسی در هتل های آنتالیا را بررسی خواهند کرد.

مرتضی کالندر، رئیس شرکت ترتیب دهنده این رویداد کوتاه مدت طی مصاحبه با خبرنگار آناتولی اعلام کرد: سالانه 30 میلیون شهروند هند به منظور گردش به خارج از کشور می روند. ولی تنها 100 هزار نفر از آنها به ترکیه می آیند. هدف ما برای سال 2020 جذب بیشتر گردشگران هند به ترکیه است. در راستای دستیابی به این هدف برنامه‌های زیادی را مد نظر داریم.

وی در این زمینه همچنین اظهار داشت: مردم هند برای مراسم عروسی هزینه‌ای حدود 750 هزار الی یک میلیون دلار را اختصاص می دهند و در سراسر اروپا تقریبا 500 مراسم سنتی بسیار مجلل برپا می کنند. اما ترکیه تاکنون از 15 مراسم عروسی هند میزبانی کرده است. معتقد هستم در صورت از بین رفتن مشکلات مربوط به پروازها بین دو کشور می توانیم بیش از یک میلیون گردشگر هند را جذب کنیم. چون هندی ها ترکیه را دوست دارند.

کالندر در پایان تاکید کرد که علاوه بر هندوستان، نمایندگان شرکت های گردشگری از کشورهایی نظیر آمریکا، انگلیس، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانی، ایران، الجزایر، بلاروس، نیجریه، عربستان سعودی، کرواسی، اردن و کنیا نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.



خبرهای مرتبط