پیام اردوغان به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس تی‌آرتی

تی‌آرتی 60 سال است که با رویکردی مسئولانه، بی‌طرفانه و اصولی دانش و تجربه خود را با جهانیان به اشتراک گذاشته و آنها را از اخبار و حوادث جهان مطلع می‌سازد

2134411
پیام اردوغان به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس تی‌آرتی

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه شصتمین سالگرد تاسیس سازمان رادیو و تلویزیون ترکیه (تی‌آرتی) را تبریک گفت.

اردوغان اظهار داشت،تی‌آرتی 60 سال است که با رویکردی مسئولانه، بی‌طرفانه و اصولی دانش و تجربه خود را با جهانیان به اشتراک گذاشته و آنها را از اخبار و حوادث جهان مطلع می‌سازد.

رئیس جمهور با تاکید براینکه، تی‌آرتی که با شایستگی از تمام امکانات پخش دیجیتال مدرن استفاده می‌کند، صاحب ساختار نهادینه قوی و موثری است و با تخصصی که در زمینه پخش برنامه و اخبار به دست آورده، باعث افتخار مردم ترکیه می‌شود، گفت: تی‌آرتی با در نظر گرفتن مسئولیت پخش عمومی، ارزش‌ها، تاریخ، فرهنگ، قدرت و صدای کشورمان را با ساختار پویا و تجربه پخش پیشرو به تمام جهان منعکس می کند. تی‌آرتی که سعی می‌کند با تمامی کانال‌ها از اخبار گرفته تا ورزش، از موسیقی تا مستند و از فرهنگ تا کودکان، یک سازمان نمونه باشد، در ترکیه به منزله یک مکتب است و در رشد و پرورش دست اندرکاران ارزشمند تلویزیون و رادیوی نقش مهمی ایفا می‌کند. من معتقدم که تی‌آرتی از این به بعد نیز به تمام فعالیت‌های خود با موفقیت‌‌ ادامه خواهد داد. به همه کارمندان رادیو و تلویزیون ترکیه به مناسبت سالگرد تاسیس آن تبریک می‌گویم و با صمیمانه‌ترین احساسات سلام می‌دهم.



خبرهای مرتبط